Náplň práce
Riešiš rád problémy rôznorodého charakteru? Je pre Teba prioritou spokojnosť zákazníka? Si nadšenec automotive segmentu? V prípade, že máš skúsenosť so zákazníckým servisom, tak neváhaj čítať ďalej.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- Koordinácia lokálnej aktivácie kampaní na stiahnutie výrobkov z trhu
- Podpora siete predajcov pri správe záruk
- Riadenie žiadostí spätých s miestnou reguláciou od predajcov/zákazníkov vrátane administratívneho sledovania a fakturácie.
- Riadenie a finančné monitorovanie továrenských záruk v súlade s platnými celoeurópskymi predpismi
- Zabezpečovanie správneho sledovania otázok a sťažností týkajúcich sa zákazníkov
- Poskytovanie technickej podpory a technického školenia sieti predajcov
- Podpora tímu zákazníckeho servisu pri akýchkoľvek problémoch
Požiadavky
- Aspoň 3-ročná skúsenosť v oblasti špecialistu zákazníckeho servisu
- Skúsenosť v oblasti aftersale služieb
- Znalosť automotive priemyslu
- Výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom - C1
- Dobré komunikačné zručnosti a schopnosť budovať vzťahy
- Dobrá znalosť práce v balíku MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Ochota prevziať osobnú zodpovednosť a zodpovednosť za osobný rozvoj a profesionálny rast v rámci podniku
Odpovedať na inzerát