Náplň práce
Naším klientom je francúzska spoločnosť, ktorá poskytuje služby v oblasti vymáhania pohľadávok, telemarketingu, riadenia vzťahov s klientmi, moderovania obsahu a komunikácie. V poľskej pobočke pracuje 1 700 zanietených ľudí z viac ako 55 krajín, ktorí hovoria 20 rôznymi jazykmi.
Ako špecialista zákazníckej podpory budeš zodpovedný za poskytovanie vynikajúceho zákazníckeho servisu a podpory jednému z našich renomovaných klientov v oblasti stávkovania. Tvojím hlavným cieľom je zabezpečiť spokojnosť zákazníkov prostredníctvom vybavovania otázok, riešenia problémov a poskytovania včasných a presných informácií.
Náplň práce
Odpovedanie na požiadavky alebo otázky zákazníkov v slovenskom jazyku.
Komplexný zákaznícky servis pri riešení problémov týkajúcich sa športu, najmä futbalu.
Poskytovanie inovatívnych riešení na uspokojenie potrieb zákazníkov prostredníctvom chatu, e-mailu alebo sociálnych sietí (85 %) a telefónu (15 %).
Poskytovanie prvotriednej starostlivosti o zákazníkov.
Vytváranie pozitívneho dojmu a podpora tímu.
Požiadavky
Požiadavky
Slovenský jazyk – min. C1
Dobrá znalosť angličtiny – min. B2.
Dostupnosť min. 150 hodín/mesiac.
Empatia a časový manažment.
Dobrá znalosť futbalu.
Výborné počítačové zručnosti.
Ochota pracovať na zmeny 24/7.
Ponúkame
Benefity
Zmluva – dohoda o vykonaní práce
Relokačný balíček = 700 Euro.
Benefity ako súkromná zdravotná starostlivosť, multisport karta a jazykové kurzy.
Bonusy za odporúčanie zamestnancov
Multikultúrne prostredie a tímy rôznych vekových skupín.
V kancelárii na vás čaká vôňa lahodnej kávy.
Mnoho príležitostí na rast a postup v rámci spoločnosti.
Odpovedať na inzerát