Ponuka práce > Asistentka predstavenstva

Asistentka predstavenstva

Náplň práce

Hľadáme kolegyňu pre ktorú bude výzvou práca na centrále našej spoločnosti a ktorá vhodne doplní náš dobre fungujúci tím

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie spoločnosti
- Administratívne činnosti a práca s dokumentami
- Organizačné zabezpečenie porád, školení, komunikácia s hotelmi
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty
- Spracovanie podkladov do interného systému
- Príprava mesačného a kvartálneho reportu
- Komunikácia s finančnými partnermi a kolegami
- Zasielanie a evidencia mailov
- Archivácia dokumentov
- Nahrávanie príspevkov a článkov na web
- Objednávanie tovaru a komunikácia s dodávateľmi
- Doručovanie dokumentov externej spoločnosti
- Objednávanie, vyzdvihnutie tlačovín a reklamných materiálov
- Organizácia stretnutí a plnenie úloh v súlade s požiadavkami nadriadeného

Požiadavky

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť pri riešení úloh
- príjemné vystupovanie
- flexibilita
- zodpovednosť
- time-management
- proaktivita
- predchádzajúce skúsenosti nie sú podmienkou, sú však výhodou

Ponúkame

Čo ponúkame?

Práca v priateľskom mladom kolektíve rozvíjajúcej sa spoločnosti. Príjemné pracovné prostredie, kde nuda nehrozí. Voľnú pracovnú dobu, ktorú je možné prispôsobiť, preto je práca vhodná aj pre mamičky s deťmi. Po dohode je takisto možné občas robiť home office. V rámci spoločnosti pracujeme na viacerých projektoch, na ktorých sa môžeš podieľať a v prípade šikovnosti a záujmu sa vieš časom posunúť.


Zamestnanecké výhody, benefity
- Mobilný telefón
- Firemný notebook
- Firemné akcie, spoločné teambuildingy
- Pravidelné vzdelávanie
- Možnosť osobnostného rozvoja a kariérneho rastu
- Prispôsobiteľná pracovná doba

Ďalšie informácie

Svoje štruktúrované životopisy s fotkou zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú nami požadované kritériá.

Sme mladá inovatívna firma 21. storočia.

Prečo sme vznikli?
Na Slovensku končíme na posledných priečkach v rebríčkoch finančnej gramotnosti a aj výšky finančného majetku. Slováci financiám nerozumejú a ak sa chcú s niekým poradiť, tak sa im niekto hneď snaží predať finančný produkt, ktorému nerozumie. Tento stav chceme zmeniť, a preto je cieľom našej služby poskytovať komplexnú starostlivosť a ukazovať ľuďom ako pracovať s peniazmi, aby sa mali lepšie.

Informácie o pozícii

  • TOWER Finance a.s.
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Požadované vzdelanie: S maturitou
  • Požadované jazyky: slovenský jazyk
  • Plat: od 6€ na hodinu - v závislosti od skúseností uchádzača
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Miesto pracoviska: Bratislava
Odpovedať na inzerát